Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Ρόρρης στη Μέδουσα

Μπλέ Αλεξάνδρα - εκτίθεται
(ο πίνακας που θα ήθελα να αγοράσω).

Κατέβηκα τα σκαλοπάτια της Αίθουσας Τέχνης Μέδουσα, στη Ξενοκράτους 7 στο Κολωνάκι.
Ημιυπόγειο.
Χώρος μικρός. Που πλατύνεται όμως , ξεφεύγει και εισχωρεί στο εργαστήριο του Γιώργου Ρόρρη, μέσα από τους πίνακες του.
Γυναίκες.
Γυναικεία κορμιά, χωρίς κανένα ίχνος κοινωνικής ένδειξης πάνω τους.
Γυναικεία κορμιά γυμνά, τοποθετημένα μέσα σε ένα τραχύ περιβάλλον, με ξεφτισμένους και απροσδιορίστου χρώματος τοίχους, φθαρμένα έπιπλα, παλιά, πατώματα πολυκαιρισμένα.
Γυναίκες φθαρτές, απαλές, πλήρως εκτιθέμενες στο βλέμμα , μαλακές, οικείες, τρωτές, ατελείς, ρευστές.
Συνομιλούν με τον θεατή, μέσα από τα εκφραστικά μέσα του Ρόρρη, μέσα από την δύναμη του ρεαλιστικού χρωστήρα του.
Είναι σαν να σε αγγίζουν, ή να σε αφήνουν να τις αγγίξεις, άνθρωπος με άνθρωπο, έτσι απλά.
(αυτοπροσωπογραφία)

Γεννημένος το 1963 στον Κοσμά Κυνουρίας, μαθητής του Π.Τέτση και τον Γ.Βαλαβανιδη, με προσωπικές διακρίσεις τώρα πιά, χαμογελαστός, απλός, ευγενής, απαλός και αυτός , ανθρώπινος.

Τα ανθρώπινα πράγματα είναι μαλακά. Έτσι τουλάχιστον τα έχω μέσα μου.
Οι ανθρώπινες γυναίκες είναι μαλακές κι’ ας έχουν σκληρό βλέμμα.
Και αυτή, ήταν η δική μου αίσθηση.

Η ΄Εκθεση διαρκεί έως τις 19 Ιανουαρίου.
τηλ. Αίθουσας Τέχνης Μέδουσα : 210 7244552

http://www.medusaartgallery.com/home.html







Ενδεικτικά έργα από παλαιότερες δουλειές του.

5 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πολύ όμορφο :) Ναι το πιστευω κ εγω αυτο για εμας τις γυναικες. Ειμαστε μαλακές. Ο τρόπος προσέγγισης παντα ειναι πολύ σημαντικό. Την καλησπέρα μου καλη μου φίλη, όμορφη η βόλτα σου να μας ξαναπας τετοιες βολτες.. :)

Βάσσια είπε...

Καλημέρα :-)
Δεν μου είναι γνωστός ο καλλιτέχνης, αλλά χαίρομαι που τον «είδα» εδώ.
Με τη ματιά του μη έχοντος γνώσεις, ο τρίτος πίνακας μου αρέσει πάρα πολύ.

mrs Smith είπε...

roadartist
Προσωπικά δεν ξέρω τι πιστεύω ακριβώς :)
Η φράση μου αυτή αναφερόταν περισσότερο, γεννήθηκε , αν το θέλεις, από την αίσθηση που είχα κυττώντας τους πίνακές του. Ιδίως έναν.
Η πινελιά του είναι τραχιά. Το σύνολό τους όμως όχι.

Ευχαριστώ για την ευχή, γιατί ευχή για εμένα είναι να ξαναπάω τέτοια βόλτα. Γεμίζει η ψυχή μου!!!
Και φυσικά να σας ξαναπάω, όσοι θέλήσετε να έρθετε μαζί μου :)


vassia
Τι σημασία έχει τι γνωρίζουμε και τι δεν γνωρίζουμε.
Καλύτερα τίποτα να μη γνωρίζουμε και να αντλούμε αθώα, σαν παιδιά, μέσα από τις αισθήσεις μας, και να γεμίζουμε και να το αφήνουμε κάτι να μας κάνει αυτό.
Να αφηνόμαστε σε αυτή την συνομιλία, με ένα έργο τέχνης, να το παίρνουμε μαζί μας και να γίνεται κομμάτι μας.

Ούτε και εγώ τον ήξερα τον Ρόρρη, αλλά χαίρομαι που μου δώθηκε η ευκαιρία να τον "γνωρίσω".

Καλως ήρθες!

Βασιλική Ν. είπε...

Τι ωραίο ποστ, απαλό... εγώ θα αγόραζα τον τελευταίο πίνακα... μου δίνει μια αίσθηση σχεδόν γλυπτού...

Μάλλον δεν κατάφερες να έρθεις... μα σημασία έχει πως πήγε πολύ καλά και ακόμα παραπάνω σημασία έχει να είσαι πολύ πολύ καλά!!!
Σε σκεφτόμουν.

mrs Smith είπε...

βασιλική μου όχι...μόνο με την σκέψη μου ήμουν τελικά εκεί.
Χαίρομαι που πήγε καλά. Πολύ !!!!

Σε φιλώ :)