Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Νήσος Πάσχα

Από το il sola di Pasqua , εύχομαι σε όλους σας τα καλύτερα !

Να βιώσετε αυτές τις ημέρες όπως επιθυμείτε.

Εώς τώρα, θέλω να πω ένα ευχαριστώ, για ότι με διδάξατε, για όπως με συγκινήσατε, για τις δυσκολίες που μου προβάλλατε, για τους ορίζοντες που μου ανοίξατε.

Αυτό τον καιρό απέχω λίγο. Χρειάζομαι και την απόσταση των πραγμάτων...

Με ένα περίεργο τρόπο όμως, σας κουβαλώ όλους μέσα μου. Λόγια, εικόνες, ήχους...

Θα λείψω για λίγο καιρό.

Μέχρι να τα ξαναπούμε, να είσαστε όλοι καλά :)


Ακούω το Cancao do Mar
με την θεϊκή φωνή της Dulce Pontes



(...dance with me...)


15 σχόλια:

elie είπε...

Καλό Πάσχα!

Βάσσια είπε...

Καλή Ανάσταση φίλη μου.
Υγεία και αγάπη.
:-)

Το τραγούδι αριστούργημα!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!
Να περάσεις όμορφα και χαρούμενα

Φιλί και Γλαρενιες αγκαλιές

ερμία είπε...

καλές ώρες μπροστά σου :-)

(όλα τα σφυρίγματα μέσα στο μυαλό μας,μη ξεχνάς,επίτηδες είναι)

diva είπε...

Καλό Πάσχα My Lady

Ανώνυμος είπε...

Τις ευχές μου για όμορφο ταξίδι -όμορφα ταξίδια γενικά, στον πλανήτη και στο νου - και με το καλό να γυρίσεις.
Η απόσταση είναι η νέα φάση στο μπλογκοχωριό, μετά το περασμένο καλοκαίρι.
Ακόμη δεν έχω εξηγήσει το φαινόμενο, αλλά είναι γεγονός.
Και η Pontes μελωδικότατη :)

Κλαζoμένιoς είπε...

Καλή meditation, καλή επιστροφή.
Φιλάκια.

helorus είπε...

θα μας λείψεις, μακάρι γρήγορα να επιστρέψεις...

Βάσσια είπε...

Ελπίζω όχι για πολύ πολύ καιρό.
Φιλιά
:-)
Να είσαι καλά.

Ανδρόνικος είπε...

Την καλησπέρα κι από εμένα

Προβλήματα στην σύνδεση
έχουν δυσχεράνει πολύ την
επικοινωνία μου - αλλά
προσπαθώ να είμαι παρόν

Χρόνια πολλά
και καλό Μάη

Ανώνυμος είπε...

όλοι χρειαζόμαστε τα...break μας απο το pc...
Χριστός Ανέστη και καλή επάνοδο :)

Roadartist είπε...

Καλό μήνα :))

betty είπε...

Πού είσαι, ακόμη δεν ήρθες...απορώ πώς κρατιέσαι. !!! φιλιά :)

Utopia είπε...

...dance with me...
αλλά πού είσαι;;;

mrs Smith είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και για τα σχόλιά σας :)))

Τελικά το πείραμα απέτυχε.
Γιατί περί πειράματος επρόκειτο.
Απέδειξα στον εαυτό μου ότι δυστυχώς είμαι μια εθισμένη... πολύ...
Απλώς αύξησα το σύνδρομο στέρησης που ήδη είχα αποκτήσει.

Αλλά , όχι, θα αντισταθώ. Δεν θα βάλω τσιπάκι στον εγκέφαλο με μόνιμη σύνδεση :)

Χαίρομαι που σας άρεσε η Pontes.

Φιλιά σε όλους και όλες :)))