Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Προσωπική εμπειρία



" Νιώθω υποχρέωση να μεταφέρω την εμπειρία μου σε σένα, γιατί έτσι πιστεύω πως ίσως προλάβω αυτό που η αστυνομία να μην καταφέρει.

Λαμβάνω τηλεφώνημα από άγνωστο κύριο.
Συστήνεται σαν ασφαλιστής της EUROLIFE με στόχο να προωθήσει ένα καινούργιο πρόγραμμα κάλυψης. Eπιβεβαιώνει το όνομα μου το οποίο είχε ήδη στην διάθεση του και ζητά πλήρη στοιχεία όπως διεύθυνση, τηλ στο σπίτι κτλ.
Στο σύνολο των ερωτήσεων ένοιωσα πως επαναλάμβανε ερωτήματα του τύπου εάν είμαι παντρεμένη, εάν έχω οικογένεια κτλ.
O αριθμός απ’όπου με καλούσε μου κίνησε την περιέργεια συν τοις άλλοις και τον ρωτάω αμέσως να μου αποκαλύψει το όνομα του. Αμέσως σαστίζει και μου έδωσε, όπως και κατάλαβα, ψευδή στοιχεία.

Συνεχίζω πως δεν με ενδιαφέρει, κλείνω το τηλ, παίρνω αμέσως στην EUROLIFE όπου και διαπιστώνω πως εκτός του ότι δεν υπήρχε κάποιος με το όνομα που μου έδωσε τέτοιες ενημερώσεις πελατών δεν γίνονται από την εταιρία.
Εκλαμβάνοντας όλο το σκηνικό ως ανησυχητικό τηλεφώνησα πίσω όπου και το σήκωσε ο ίδιος. Του είπα να μην τολμήσει να με ξαναενοχλήσει και πως θα καταγγελθεί.

Συνεχίζοντας την δουλειά στο γραφείο, μπαίνει ένας κύριος με την πρόφαση πως έψαχνε μια κοπέλα της οποίας το όνομα μου ήταν άγνωστο. Τον παρέπεμψα στο reception όπου και έπρεπε ευθύς εξαρχής να αποταθεί πριν εισέλθει σε οποιοδήποτε γραφείο.

Αφού έφυγε, ρώτησα την receptionist αν κάποιος πήγε και ζήτησε αυτή την κοπέλα και η απάντηση που πήρα είναι πως ζήτησε εμένα ονομαστικά!! Τότε πάγωσα .
Αυτός εμένα έψαχνε.

Ενημέρωσα την ασφάλεια και έμαθα πως υπήρξαν και άλλες περιπτώσεις παρόμοιες. Όλο το βράδυ ήμουν πολύ αναστατωμένη. Ο τύπος είχε την διεύθυνση στο σπίτι , τα τηλ μου , ήξερε που δουλεύω, σε ποιο γραφείο εργάζομαι... τα πάντα!!


18/02/2008 "


Το παραπάνω κείμενο δεν αφορά προσωπική εμπειρία μου. Το έλαβα με meil και δεν γνωρίζω περί της ταυτότητας του ατόμου, ούτε περί της συνέχειας ή μη του περιστατικού . Η εμφάνισή και η ροή του μου δημιούργησε την εντύπωση ότι γράφηκε γρήγορα και δεν έτυχε δεύτερης ματιάς.


Ορισμένα σημεία τα έκρινα ως περίεργα.
π.χ. Το αυτονόητο : Εάν κάποιος θέλει να απειλήσει ή να μάθει στοιχεία για κάποιον άλλο φροντίζει να μην εμφανίζεται ο αριθμός του τηλεφώνου του. Ε, αυτό το κρίνω χαζό.
Και εκείνη με την σειρά της, έχει την άκρη του νήματος για να μάθει πληροφορίες για το άτομό του...

Δεν αμφισβητώ το περιστατικό. Δεν έχω κάποιο λόγο. Το άτομο που το έγραψε ξεκαθαρίζει την θέση του στην αρχή γράφοντας : "Αυτό το e-mail δεν είναι εδώ για σκοπιμότητα. Είναι εδώ για να σας προειδοποιήσει".

Αναρωτιέμαι πως και εάν συνεχίστηκε αυτή η ιστορία.

Στο κείμενο εκτός από την μετατροπή των κεφαλαίων σε πεζά και τη διόρθωση των αναγραμματισμών δεν υπάρχει καμία επέμβαση από εμένα.


Τα σχόλια...δικά σας :)




Η φωτογραφία είναι από εδώ : http://inphotos.org/tag/in-photos/

17 σχόλια:

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

...ωραία,μπορεί να είναι ερωτευμένος μαζί της :)
Δεν βρίσκω απολύτως τίποτα το ύποπτο παρά μόνο το μυαλό της που προτρέχει σε κάτι κακό όπως γίνεται συνήθως,εύκολα πιστεύουμε το αρνητικό σενάριο.
Ας αναρωτηθεί αν υπάρχει κίνητρο ,χωρίς κίνητρο κανείς δεν βλάπτει κανέναν.
Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι εγκληματολόγοι και οι ψυχολόγοι.

Καλησπέρες

faraona είπε...

Καλου κακου ας μην απαντουμε ουτε απο το τηλεφωνο ουτε κατα προσωπο σε ερωτησεις που αφορουν προσωπικα στοιχεια.
Αν θελουμε κατι στη ζωη μας,καποια υπηρεσια,καποια εταιρεια,εναν οργανισμο κλπ τι πιο απλο απο το να παμε να τους βρουμε εμεις.
Εγω ακομη κι οταν με παιρνουν απο τραπεζα ζηταω το ονομα και παιρνω εγω αφου επιβεβαιωσω με το 11880 αν το τηλ.ανηκει οντως στην Τραπεζα.
Απλα ειν ολ αυτα.Ετσι νομιζω.
Γιατι να πω και το αλλο που πιστευω.
Κλεφτες ,ψευτες κι απατεωνες γυρω μας ουουου!!!πληθος.
Αλλα αν δεν φυλαξω εγω τα ρουχα μου και τους αφησω να εξασκησουν «τα οποια τους »επανω μου ...ε εγω θα φταιω δεν θα φταινε αυτοι.

καλο μηνα

mrs Smith είπε...

Θαυμάζω κωνσταντίνε πόσο θετικά "ανάγνωσες" το περιστατικό !!! Αυτό, δεν το σκέφτηκα καθόλου...
Μακάρι να ήταν έτσι και το κίνητρο αυτού να ήταν ο έρωτας!
Αλλά δεν θα μπορούσε να βρεί άλλο, ομορφότερο τρόπο ώστε να μην κατατρομάξει η γυναίκα?
Πολύ ανασφαλής ο συγκεκριμένος -υποθετικά- ερωτευμένος, μου φαίνεται...
Και γιατί, εάν ήταν ερωτευμένος, -άρα την γνώριζε- την έψαξε με αυτό τον τρόπο στη δουλειά της?

Καλό μεσημέρι :)))



Πολύ προσεχτική είσαι faraona μου !!!! Να σου πω...δεν το περίμενα...τόσο πολύ!
Καλά κάνεις βέβαια...
Η εφευρετικότητα των επιτήδειων με άγνωστα και σκοτεινά κίνητρα έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια.

"Αλλα αν δεν φυλαξω εγω τα ρουχα μου και τους αφησω να εξασκησουν «τα οποια τους »επανω μου ...ε εγω θα φταιω δεν θα φταινε αυτοι"
Εσύ και ο καθένας μας, θα προσπαθήσει να ελαχιστοποιήσει όσο μπορεί, να τον αγγίξουν άσχημες πιθανότητες.
Έως εκεί.
Το φταίξιμο είναι σε αυτόν που επιτίθεται, όχι σε αυτόν που αμύνεται...
Εσύ γιατί να φταίς?

Καλό μήνα και από εμένα και...από εδώ :)

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Aπλά δεν είμαι υπέρ του τζάμπα άγχους αλλά είμαι υπέρ του λογικού φόβου.
Και,το περιστατικό το κατατάσσω στις φοβίες...
Στα υποθετικά σενάρια του μυαλού που πιάνει την τρίχα και την κάνει τριχιά...
Πιστεύω πως αν αφήνουμε τέτοιου είδους σενάρια να μας αγγίζουν και τα τροφοδοτούμαι κιόλας με αρνητικές θεωρητικές σκέψεις...
στο τέλος θα καταντήσουμε να μη βγαίνουμε απ το σπίτι μας με το φόβο μήπως...τυχών...και...
είμαι υπέρ τις πρόληψης αλλά όταν βασίζεται σε αποδείξεις και υπάρχει κίνητρο.
Αυτή και στην αστυνομία να πάει θα τη διώξουν...
είναι κάτι σαν τη μικρόβιοφοβία,αν συνεχίσει αυτή η κυρία να λειτουργεί έτσι στο τέλος θα κλονιστούν τα νεύρα της και θα καταλήξει σε νευρολογική κλινική.
Που καταλήγουμε?
Μπορεί η απειλή να είναι φανταστική αλλά η ζημιά που κάνει στον εαυτό της μέσα από τον τρόπο που το αντιμετωπίζει είναι πραγματική.

Καλημέρα

Ra Ma είπε...

Κατά την ταπεινή μου άποψη το περιστατικό δεν είναι αληθές. Κυκλοφορούν αρκετά με διαφορετικά περιστατικά αλλά με το ίδιο σκεπτικό. Αυτό που έγραψε ο Κωνσταντίνος, να τρομοκρατηθεί αυτός που το διαβάζει και να το μεταδώσει σε όσους περισσότερους μπορεί. Ένα είδος "ιού" είναι και αυτό.

Για να είμαστε ειλικρινείς αληθινό ή ψεύτικο, παρουσιάζει μια αλήθεια. Ότι είμαστε ευάλωτοι σε όποιον θέλει να μάθει περισσότερα για εμάς ή να στη χειρότερη περίπτωση να μας κάνει κακό.
Το να είμσατε προσεκτικοί και υποψιασμένοι είναι καλό!

Καλό βράδυ!!!

ΥΓ. Αν σου στείλω λουλούδια στο γραφείο σου, μην τρομοκρατηθείς :))

mrs Smith είπε...

Που καταλήγεις, λοιπόν κωνσταντίνε?
"Μπορεί η απειλή να είναι φανταστική αλλά η ζημιά που κάνει στον εαυτό της μέσα από τον τρόπο που το αντιμετωπίζει είναι πραγματική"

Σε μια κατάσταση του μυαλού . Μια ροή σκέψεων , ίσως και εμπειριών που καταλήγουν να καταδυναστεύουν την ζωή ανθρώπων , να δημιουργούν ακόμη και σωματικά συμπτώματα, διαταράσσοντας την εσωτερική ισορροπία τους , δημιουργώντας ένα σκοτεινό φίλτρο πρόσληψης της όποιας πραγματικότητας.

Οι φοβίες , ο φόβος δηλαδή που ελλοχεύει χωρίς να υπάρχει πραγματικός κίνδυνος, έχουν το στοιχείο του παράλογου. Και το παράλογο, το μη λογικό είναι δύσκολο να αντιπαλευτεί!

Προσωπικά θεωρώ, ότι ο φόβος λειτουργεί όπως η ευχή. Είναι η σκοτεινή πλευρά της.
Όπως η ολόψυχη ευχή έχει την δύναμη να έλκει, έτσι και ο φόβος δυστυχώς, έλκει, αυτό ακριβώς που φοβόμαστε. Η διαφορά στην ένταση είναι ότι η ευχή έχει αρκετή δόση λογικής μέσα της. Ο φόβος όχι. Γι’ αυτό και εκτινάσσεται ολόψυχα...

Το υποθετικό φάρμακο θα το ονομάσω λογική μαζί με ίση δόση θετικής αντίληψης των πραγμάτων.

Υ.Γ. Πάντα υποθέσεις κάνουμε εδώ, αφού δεν γνωρίζουμε την συνέχεια της ιστορίας :)

Καλημέρα :))))))

mrs Smith είπε...

Εάν συμβαίνει αυτό που λές radio marconi και για να το λές, κάτι ξέρεις παραπάνω, είναι ύποπτο και απάνθρωπο.

Ανησυχώ τώρα, όχι για το περιστατικό αλλά για την όποια σκοπιμότητα πίσω από την ενέργεια αυτή.
Ενστάλαξη του φόβου στις ψυχές των ανθρώπων?
Σαν να μη φτάνει η τρομολαγνεία στα δελτία ειδήσεων, σα να μην φτάνουν τα σενάρια καταστροφής και φοβιών made in Hollywood υπό μορφή εύπεπτων ταινιών, σα να μην φτάνουν οι διαφημίσεις που προωθούν αποστειρωμένα περιβάλλοντα...
Οι άνθρωποι είμαστε ευάλωτοι. Είναι αλήθεια αυτό. Αυτή την αλήθεια όμως είναι απάνθρωπο να την χρησιμοποιούν κάποιοι, για να μας χειραγωγούν. Γιατί χειραγωγεί ο φόβος. Δημιουργεί τους τέλειους υποταγμένους υπηκόους, και πλουτίζει τις φαρμακευτικές εταιρείες και τις άλλες που πουλάνε ασφάλεια...

Το να είμαστε προσεκτικοί και υποψιασμένοι όπως λές...ναι είναι καλό! Αν και εγώ, αλλού το πήγα...

Υ.Γ. χα χα χα χα χα αλλοίμονο αν η ύπαρξη των λουλουδιών δημιουργούσε τρόμο... Τότε θα έπρεπε να μιλάμε πια για ένα είδος μετα-ανθρώπου που ειλικρινά δεν θέλω να υπάρξει.
Χαμόγελα. Μόνο χαμόγελα, χαρά, γεννούν αυτές οι χειρονομίες που σκορπούν χρώματα και αρώματα στο χώρο :))))

Καλή σου ημέρα :)))))

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Φυσικά υποθέσεις κάνουμε,
Και,συμφωνώ απόλυτα μ' αυτά που λες.
Με μια επισήμανση...
η ευχή είναι ποιο ισχυρή επειδή κρύβει μέσα της την ολόψυχη επιθυμία.
Είναι πάντα απόλυτα θετική ως προς το επιθυμητό και για αυτό υλοποιείτε.
Αντίθετα ο φόβος είναι δυνάστης,μια αθέλητη ευχή,δεν μπορεί να έχει τη δύναμη της ευχής γιατί λειτουργεί καταναγκαστικά.
Είναι αδύνατον ο άνθρωπος να ευχηθεί το κακό του.
Εκπληρώνεται απλά για να δικαιωθεί το συναίσθημα.
Για αυτό ας προσέξουμε τις εγκλωβισμένες φοβισμένες σκέψεις μας που τις καταχωνιάζουμε κάπου καταπιεζόμενες.
Αυτές είναι που θα φέρουν στη ζωή μας το ανεπιθύμητο...
ας τις αφήσουμε να δραπετεύσουν ενεργειακά προς το άπειρο...
γιατί αν τις εγκλωβίσουμε στην ψυχή μας θα υλοποιηθούν .

Σκέψου αυτό που θέλεις εσύ να σκέφτεσαι και όχι βάση των συνθηκών,παραστάσεων,γεγονότων η των συναισθημάτων σου .
Αυτό είναι το μότο!
Μπορείς να σκέφτεσαι ευτυχία,αφθονία,χαρά,όταν όλα γκρεμίζονται γύρω σου?

Χα,εκεί σε θέλω κάβουρα...να περπατάς ανάποδα !χαχαχα
Δύσκολο ε...
Ναι,είναι δύσκολο,θέλει πολύ δύναμη,όταν λέμε όμως αυτός έχει τη μοίρα στα χέρια του αυτό ακριβός εννοούμε!
Αυτός κατευθύνει τη ζωή του εκεί που αυτός θέλει ακριβός επειδή σκέφτεται αυτό που θελει.

Καλημερούδια :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πιστεύω πως και αυτή η επιστολή εντάσσεται την κατογορία των chain mails, που κάποιοι δημιουργούν για πολλούς και δικούς τους λόγους.
Προειδοποιητική θα την έκρινα, γιατί έμμεσα μας δείχνει το αυτονόητο.....
Δε δίνουμε προσωπικά στοιχεία και για κανένα λόγο, στον οποιονδήποτε

Ηello mrs.... και πολύ καλά έκανες που τη δημοσίευσες.


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Πιθανή η κακοήθεια, πιθανή και η ερωτευμένη "καλοήθεια".
Μα πιο πιθανή η απροσδιόριστη ανωμαλία.
Αν καθόμασταν να ασχολούμαστε ερμηνευτικά με την όποια ακατανόητη πράξη κάποιου αγνώστου, θα καταλήγαμε σε κάποιο τρελάδικο...
Πέρα από τα αυτονόητα βέβαια, περί προφύλαξης των προσωπικών στοιχείων.
Άβυσσος η ψυχή...
Καλημέρες :)

Roadartist είπε...

Καλά έκανες και το ανάρτησες, κακό δεν κάνει..σε καμία περίπτωση..
Πάντα πρέπει πραγματικά να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και υποψιασμένοι..Σε ωθεί εκεί και η σημερινή γενικότερη κατάσταση. Καλησπερα!

takis είπε...

Aγκάθα Κρίστι μιλάμε...
Εγω περιμένω να βρεθεί το πτώμα πρώτα και μετά θα αρχίσω να ψάχνω το δολοφόνο!..

Τώρα γιατί μου θυμίζει κάτι μαίηλ που έρχονται κατά καιρούς και σου ζητάνε να τα στείλεις σε άλλα 10 άτομα αλλιώς "κάτι κακό θα συμβεί σε σένα και σε αυτούς που αγαπάς!.."..

Εγω πάντως κάνω Ντιλίιιτ...
(Λες για αυτό να υποφέρω κάποιες φορές?!...)

mrs Smith είπε...

Kαλημέρα κωνσταντίνε.
Δεν θα σου απαντήσω σε αυτό το σχόλιο σου, γιατί αγγίζει κάποιους δικούς μου προβληματισμούς.
Δεν θέλω αυτό το θέμα να "χαθεί" στα σχόλια.
Υπό το κράτος της αλληλοέμπνευσης και αλληλοδιάδρασης των blog θα μου επιτρέψεις να το αναρτήσω ως ποστ σε επόμενη ανάρτησή μου?
Πες ναι... :)))

mrs Smith είπε...

γλαρένια μου
Μετά την όμοια επισήμανση από τον radio marconi, αισθάνθηκα λίγο άσχημα, και αυτό γιατί δεν θέλω να γίνομαι κρίκος σε τέτοιου είδους αλυσίδες.
Αλλά τελικά μάλλον καλά έτυχε και έγινε αυτό, γιατί όπως εγώ δεν γνώριζα, έτσι ίσως και άλλοι δεν γνωρίζουν.
Υποθετικά μιλώντας πάντα...
Τα υπόλοιπα ναι, είναι αυτονόητα.

Φιλιά πολλά :)))))))

mrs Smith είπε...

sadmanivo πιθανά είναι όλα :)
Τώρα το ότι εγώ κατά καιρούς ασχολούμαι με την όποια ακατανόητη πράξη κάποιου αγνώστου, ελπίζω να μη με οδηγήσει σε κάποιο τρελάδικο... Άσε που η ρομπίτσα με τα μανίκια που δένουν στην πλάτη...δεν είναι του γούστου μου :))))))
Όντως ...άβυσσος :)

Καλή σου ημέρα :)

mrs Smith είπε...

Η γενικότερη κατάσταση roadartist δυστυχώς είναι στρεβλή.
Πολλοί δεν βλέπουν απέναντί τους έναν άνθρωπο, αλλά έναν πιθανό κίνδυνο !!!!
Πάψαμε να είμαστε εν δυνάμει καλοί και γίναμε εν δυνάμει κακοί.
Ζούμε πίσω από κλειδωμένες πόρτες όχι κατ' επιλογή αλλά κατ' ανάγκη.
Και κλειδωμένες ψυχές.
Είναι αντι-ανθρώπινα όλα αυτά...

Καλημέρα αρτίστα :)))

mrs Smith είπε...

Η Αγκάθα Κρίστι taki είναι η νεανική μου αγάπη... Και τις νεανικές αγάπες δεν τις προδίδεις:)
Μια που το ανέφερες...αναρωτιέμαι πως θα ήταν ένας Πουαρώ, μια Μις Μαρπλ στις μέρες μας ???

Να σου πω, προτιμώ να είναι chain mail παρά να υπάρξει "πτώμα" :)))
Ορισμένα έχουν ενδιαφέρον. Εγώ τα διαβάζω όλα πριν τα διαγράψω.

Είσαι καλύτερα...έτσι ?
Σου εύχομαι καλή ημέρα να έχεις. Με χαμόγελο :)