Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Παρενθετικά





Τα πρωτοβρόχια με βρήκαν στη Λίμνη Ευβοίας.
Τυλίχθηκε όλο το τοπίο σε αποχρώσεις του γκρί και γκριζογάλανου . Μόνο το κόκκινο και το φούξια της μπουκαμβίλιας επέμενε πανηγυρικά να θυμίζει… «Το καλοκαίρι είναι ακόμη εδώ!»

Και είναι.
Κι’ ας άλλαξαν οι λίστες από το «τι θα πάρουμε μαζί μας» σε «δουλειές Σεπτεμβρίου». Κι’ ας τελείωσαν οι περιβόητες διακοπές. Η τσάντα της θάλασσας φορτωμένη με μαγιώ , πετσέτες , αντιηλιακά και νεροπίστολα μου κλείνει το μάτι.



Και η mrs Smith?
Τι έκανε όλο αυτό τον καιρό αυτή η mrs?
Θα σας πω....
Με άφησε δηλαδή να μιλήσω έτσι για μια φορά. Βλέπετε , αυτή γράφει, όχι εγώ. Εγώ, αυτήν την εποχή προσπαθώ να φτιάξω το παιδικό δωμάτιο του γιού μου.


Η mrs smith όμως, είναι μια άλλη ιστορία. Μια ημέρα θα μου την διηγηθεί. Προς το παρόν χαμογελά μόνο όταν τη ρωτώ.

Δεν την πολυσυμπαθώ. Το ξέρει αλλά δεν την νοιάζει. Το μόνο που θέλει είναι να την αφήνω ήσυχη να γράφει ότι θέλει. Αλλά εγώ την εκδικούμαι. Δεν την αφήνω. Μπορώ ακόμη να το κάνω, αν και δεν ξέρω για πόσο ακόμη...

Αυτό το καλοκαίρι λοιπόν, το ευχαριστήθηκα.




Την πήγα – γιατί όπως καταλαβαίνετε δεν μπορεί να πάει πουθενά μόνη, όχι ότι ήθελα να είναι μαζί μου…- την πήγα λοιπόν σε μια περιοχή όπου δεν είχε πρόσβαση σε κανένα πληκτρολόγιο, σε καμία οθόνη. Σύνδεση μηδέν. Απούσα.



Απολάμβανα το στερητικό της σύνδρομο ενώ έκανα βουτιές στη θάλασσα.
Αυτή, φωτογράφιζε και σκεφτόταν αναρτήσεις.



Μα πόσο χαιρόμουν να την βλέπω έτσι! Μέχρι και το γέλιο της έχασε. Είχε μόνιμα ένα απλανές βλέμμα ενώ εγώ απολάμβανα οτιδήποτε παρέμπεπε σε μεζέ έστω και εάν έκανα ακροβατικά με το πιρούνι στο χέρι.



Το καλύτερο ήταν όταν με απορροφούσε η ομορφιά της φύσης , τα χρώματα και οι ήχοι της χωρίς να σκέφτομαι τίποτα. Αυτό το κενό δεν το άντεχε. Άρπαζε την φωτογραφική μηχανή και εξαφανιζόταν. Μετά επέμενε να μου δείχνει τις σαχλαμάρες που είχε αποτυπώσει.






Για μερικές ημέρες την ανάγκασα να διαβάσει ένα ανούσιο βιβλίο που μου είχαν δανείσει. Αυτό ούτε εγώ το ευχαριστήθηκα. Απορώ γιατί η Νάσιουτζικ πουλάει. Έβαλε και ένα πιασάρικο τίτλο στο ιλουστρασιόν εξώφυλλο … «Μύκονος μπλουζ» και γέμισε τις σελίδες με χαζομάρες. Άποψη και των δυό μας αυτή. Εκεί μόνο συμφωνήσαμε !

Το χειρότερό της ήταν το βράδυ. Όταν έκλεινα τα μάτια. Τότε της αρέσει να έρχεται και να με βασανίζει. Ήμουν όμως τόσο κουρασμένη από τον ήλιο και τη θάλασσα, τις βόλτες και τα παιχνίδια που της ξέφευγα. Ίππευα τα όνειρά μου και εκείνα σπλαχνικά με πήγαιναν σε τόπους μαγικούς, όλο χρώματα.
Τι έκανε εκείνη τις ώρες αυτές , δεν γνωρίζω. Κάθε πρωϊνό την ξανάβρισκα μέσα στα νεύρα, σκυθρωπή ενώ εγώ απολάμβανα το πρωϊνό μου και απανωτούς καφέδες.


Μια ημέρα περάσαμε έξω από ένα internet café.
Τι απόλαυση μου πρόσφερε !!!! Έλαμψαν τα μάτια της, με ικέτευε, μου έταζε…
Λίγο, μου έλεγε, μια ματιά μόνο… να δω τι κάνουν. Εγώ, όμως ήπια τον καφέ μου παρέα με τις βάρκες και τους γλάρους.




Τώρα επέστρεψε. Και εγώ φυσικά.



Μόλις βρέθηκε μπροστά στο «ρημάδι».... πάτησε το κουμπί…


Υ.Γ.Καλό Φθινόπωρο να έχουμε...και μην ακούσω τίποτα ακόμη για Χειμώνες.

Από Νοέμβρη αυτά :))))

21 σχόλια:

Utopia είπε...

Πώς έφτασε ως εδώ το καλοκαίρι;

Καλό φθινόπωρο!
(πάντα σε παρένθεση!)

Ra Ma είπε...

Εθισμένη στο net σε βρίσκω! Μάλλον λίγο πολύ κάπως έτσι είμασταν οι περισσότεροι!!!
Ειδικά αυτό με τις φωτογραφίες...
Καλό μήνα, καλή προσαρμογή και καλή ...σχολική χρονιά!

roadartist είπε...

Καλησπέρα, και καλώς όρισες..
Ομορφιες.. :) αντε παντα τετοια !!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Το άντεξες να εκδικηθείς τόσο σκληρά μια mrs. Smith?
;-)
Πρέπει να είσαι πολύ δυναμική γυναίκα...

Καλή προσαρμογή στην τσιμεντούπολη, καλή επιτυχία στο δωμάτιο του γιού και καλή σχολική χρονιά.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Τελικά, αυτό είναι; Μια εμμονή; Μια πλευρά του εαυτού μας που δεν κολλάει με τον γείτονα; Η ανάγκη της επικοινωνίας σε μια εποχή όπου ο διπλανός απέχει μιάμιση νοοτροπία και βρίσκεις τους φίλους σου στο κυβερνοδιάστημα; Ή μήπως καταγράφω βλακωδώς προσωπικές απορίες αντί να πω απλά "καλό φθινόπωρο"?
:)

mrs Smith είπε...

Καλώς σας ξαναβρίσκω όλους :)

Επειδή αυτή...που ανήρτησε το ποστ επιμένει να απαντήσει ΚΑΙ στα σχόλια και φυσικά ΔΕΝ θα της το επιτρέψω ΚΑΙ αυτό... θα σας απαντήσω εγώ από Δευτέρα.

Προς το παρόν ...λύνουμε αυτή την "μικρή" μας διαφωνία...:)))

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.

Shades είπε...

"Παρενθετικά" καλά κρατούν απ' ότι βλέπω τα περιφεριακά μας ;)
Άντε και με ένα χαμογελαστό Σεπτέμβρη!!!

Ανώνυμος είπε...

γειά σου κουκλάρα μου!
καλή εβδομάδα να έχουμε καθώς κι ένα γλυκό φθινόπωρο.
:)

φιλιά!

mrs Smith είπε...

utopia
Μέσα απ' τη ρωγμή του χρόνου :)
Πάντα.

Καλό να είναι και ας βαφτισθεί όπως θέλει :)


radio marconi
περί εθισμού, ο ιατρικός μου φάκελλος αποδεικνύει ότι υπήρξα και χειρότερα :)
Ευχαριστώ για τις ευχές (με μια επιφύλαξη για την προσαρμογή :))
και ανταποδίδω.


roadartist
Ευχαριστώ για την υποδοχή :)
Να κρατούσε και αυτό το "πάντα" για πάντα...

mrs Smith είπε...

γλαρένια
Αν το άντεξε να με εκδικηθεί?
Και λίγα έγραψε...
Εγώ όμως είμαι καλό ον, και σε καμμία περίπτωση δεν θα πέσω στο επίπεδό της :)
Θυμήσου το όμως. Μια ημέρα θα με ευχαριστεί για το ότι υπάρχω στη ζωή της :)
(παρεμβάλλονται γέλια :))))

Ευχαριστώ για όλα τα καλά που μου εύχεσαι :)
Φιλιαααααααααα

Υ.Γ. Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι αυτή η ...σχολική χρονιά...πρέπει να με αφορά πολύ ...αφού μου το εύχεστε :)


sadmanivo
Καλό Φθινόπωρο και πάλι λες, με το δικό σου τρόπο.
Ο Σεπτέμβρης, στην ουσία του, λειτουργεί ως η αρχή νέου έτους.
Έτσι το αντιλαμβάνομαι πιά...

Και κάθε αρχή, αυτό το πρώτο βήμα, στέκει μετέωρο, λίγο αναποφάσιστο, φορτωμένο με προσδοκίες όμορφες.
Έτσι είναι και οι σκέψεις σου :)

Βάζει ερωτηματικά ο Σεπτέμβρης. Αναδιατάσσει το παζλ του εαυτού μας κι’ αυτό γιατί πάντα ένα κομματάκι , ίσως και περισσότερα, λείπει. Και το ψάχνουμε. Μας είναι αναγκαίο. Όπου και όπως μας δίνεται η δυνατότητα.
Είναι και κάποια κομμάτια, που μας μπερδεύουν. Δεν κολλάνε κάπου με τα άλλα παρέα . Αναζητούν όμως και αυτά όπως όλα στη φύση, ένα ταίρι.
Και...πορευόμαστε μαζί με τις εποχές...
Τώρα σου ανταποδίδω την ευχή ή φλυαρώ αμπελοφιλοσοφόντας?
:)


shades
χα χα χα χα γειά σου σκιά :)
Ας κρατήσουν και οι χοροί...(τραγουδιστά αυτό :)

Ανταποδίδω την όμορφη ευχή :)


μπιζελάκι
Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω στο νησί μου :)
Όλα γλυκά να γίνουν, και για εσένα περισσότερο!!!

Υ.Γ. παρενθετικά...ξαναγράψε...
:)

Ανώνυμος είπε...

Καλώς την παλι εδώ :)
θαυμάσιες οι φωτο...ας ήταν και με στερητικό σύνδρομο :)

mrs Smith είπε...

cook
Kαλημέρα "πεντανόστιμη" και ευχαριστώ για την επιεική ματιά σου:))))
Ευτυχώς υπάρχει η τεχνολογία να επεκτείνει την μνήμη της όρασής μας. Να ανατρέχουμε εύκολα σε εκείνες τις ώρες όταν ο καιρός κρυώσει και βαρύνει από τα πρέπει του Χειμώνα :)

Υ.Γ. Η Μπέτυ που εξαφανίστηκε? Δεν την βλέπω στο μπλογκ σας, καιρό τώρα...

Ανώνυμος είπε...

η Μπετούλα είναι σε φάση...off από το pc :)

Shades είπε...

Υ.Γ. παρενθετικά...ξαναγράψε...
:)

Για μένα ήταν το ιστερόγραφο?

Mr.Di είπε...

ποραφανώς η mrs smith εκτός των άλλων κακών που την ακολουθούν είναι και κακή φωτογράφος. Αλλιώς θα κατόρθωνενα σε φωτογραφίσει ολόκληρη.

mrs Smith είπε...

cook
Περνάμε και off φάσεις. Δεν είναι κακό το φρένο. Χρειάζεται κατά καιρούς.
Αρκεί να είναι καλά :)
Να της δώσεις τα χαιρετίσματά και τα φιλιά μου.:))))


shades
Για την μπιζέλω ήταν...
Αλλά εάν σου λέει "κάτι" και εσένα, πέρα από τους οίκους, θα χαιρόμουν πολύ. Μου έχει λείψει να διαβάζω τα σκιώδη κείμενά σου...
Βέβαια δεν έχει σημασία τι θέλω εγώ.
Η επιλογή σου είναι σεβαστή. Το ξέρεις :)
Φιλιά


mr di
Αγαπητέ μου mr. οι φωτογραφίες μου λογοκρίθηκαν. Ή θα συμφωνούσα με αυτό ή δεν θα βλέπατε τίποτα. ΄
Όλα τα υπόλοιπα που γράφει για το άτομό μου, είναι απλώς συκοφαντίες :)))

betty είπε...

M'αρέσει πολύ το χρώμα στα μαλλιά σου :)
Πράγματι εξαφανίστηκα...πόσα μπορεί ν'αλλάξει ο χρόνος δε φανταζόμουν...τα φιλιά μου, θα σε διαβάζω.

Shades είπε...

Δεν έχω να πω κάτι αυτό το καιρό.. εννοώ στον προσωπικό μου χώρο, γιατί στον οίκο θα πω πολλά.. (θυμάσαι κάποτε που σε παρότρυνα να γράψεις;) το έκανες όταν ήρθε η ώρα του ;)

mrs Smith είπε...

betty μου, πολύ χαίρομαι που σε βλέπω :)

...πόσα μπορεί ν'αλλάξει ο χρόνος δε φανταζόμουν...
μμμμμμ γρίφος!
Εδώ την έχω την ερώτηση :)
Φιλια πολλά και απο εμένα :)


shades
Δεν ξεχνώ :))))
Θα σε διαβάζω λοιπόν στον οίκο,έως την κατάλληλη ώρα.
Σε φιλώ και να είσαι καλά !

helorus είπε...

καλό Φθινόπωρο κι από μένα

ποια απ΄τις δύο έχει τον όμορφο λαιμό ;)

mrs Smith είπε...

χα χα χα helorus εννοείται εγώ :))) Αυτή, είναι γενικώς χάλια!

Άλλη σοβαρή ερώτηση ???
:)))))))