Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Να φυλάω τον ύπνο σου





Έρχομαι, νυχοπερπατώντας τα βράδυα, να φυλάξω τον ύπνο σου.
Να στρώσω μια τούφα από μαλλιά.
Να σκύψω και να σε μυρίσω.
Κυττώ το δωμάτιο γύρω, μήπως κάποιο όνειρο «κακό» σε παραμονεύει, να πάρω το σπαθί σου, εκείνο το πειρατικό, και να το κόψω στα δύο.
Να το τρομάξω και να φύγει.


Στρώνω μια πτυχή του σεντονιού, όμορφα, να μη κρυώνεις.
Μου ξεσκεπάζεσαι τις νύχτες, Και έχουν αρχίσει να γίνονται κρύες.
Σφαλιστά τα μάτια σου. Ταξιδεύεις σε κόσμους μαγικούς.
Πόσο θα ήθελα να μ’ έπαιρνες μαζί σου ! Στις κόκκινες θάλασσες που νικάς όλα τα τέρατα…Κι’ ό ήλιος έχει μάτια και χαμόγελα. Και οι γλάροι μιλάνε και εσύ τους καταλαβαίνεις.


Μια ημέρα θα με πάρεις μαζί, να πετάξουμε με τον δράκο σου ψηλά πάνω από τα σύννεφα και να πιούμε αστρόσκονη καιθσμένοι στο φεγγάρι.
Γελάς όταν σου μιλώ για τους πλανήτες κι’ ονειρεύεσαι ταξίδια, με μάτια που λάμπουν.
Βλέπεις, κάπου εκεί, είναι το μέλλον σου. Έτσι να απλώσεις το χεράκι θα το κρατήσεις στη χούφτα σαν διαμάντι λαμπρό.


Σου φιλώ τα μαλλιά. Τι όμορφα που μυρίζεις. Και το μάγουλο , απαλά, σαν πεταλούδα.
Κλείνω την πόρτα πίσω μου και φεύγω.
Μα μένω εκεί.
Να φυλάω τον ύπνο σου.
Είναι το μόνο που μπορώ…




Για το αγόρι μου, που αύριο κλείνει 5 χρόνια ζωής.

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

να το χαίρεσαι το πιτσιρίκι σου!!!!!!
χρόνια πολλάααααααααααααα!!!!!!
:)
:)
:)

Pico είπε...

Να σου ζήσει Mrs Smith...)))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

5.000.000 EYXEΣ!!!!!!!!!!!!
Για το αγόρι σου.
Κι' εσύ να 'σαι ΠΑΝΤΑ εκεί ακοίμητος φρουρός να ξορκίζεις το "κακό"..
Να κλέβεις από τη μυρωδιά των μαλλιών του,
Να νοιάζεσαι για τις νύχτες και τις μέρες του..

Φιλί καλή μου σε σένα
Και στα απαλά του μαλλάκια από μένα.

ΝΑ ΤΑ 100σει!!!!

Μεγάαααλη Γλαρένια αγκαλιά

leila είπε...

χρονια πολλα για το αγορακι σου!
(μπορει να αργησα μια μερα, αλλα τις ευχες θα τις εστελνα!)

mrs Smith είπε...

mpizelw μου
Τα χαμόγελά σου, πολύτιμη ευχή!!!!
Μακάρι να στολίσουν τη ζωή του!!!


pico μου
Σε ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ !!!


γλαρένια μου
Οι ευχές σου, ροδοπέταλα, τον σκέπασαν ολόκληρο!!!
Ασπίδες οι ευχές της ψυχής για το σήμερα και το αύριο.
Κι' αυτές τις μυρωδιές των 5 χρόνων, δεν τις χορταίνεις...
Θυμάσαι έτσι?
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και μια μεγάλη αγκαλιά και από εμένα!!!!

leila μου
Οι ευχές, δεν έχουν χρονικά περιθώρια. Όποτε και να δοθούν είναι το ίδιο όμορφες, έχουν τό ίδιο βάρος.
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και εσύ να είσαι καλά !!!!!

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Πολλές ευχές για μια ζωή γεμάτη όνειρα :)

Βασιλική Ν. είπε...

Αν και καθυστερημένα...
να σου ζήσει, να το χαίρεσαι πάντα έτσι, να του γράφεις τέτοια αριστουργήματα γεμάτα απλότητα και καθαρή αγάπη λαμπυκαριστή...
και... να σε παίρνει πάντα μαζί του, γιατί σε παίρνει εντελώς, είναι ολοφάνερο... και να χαίρεστε πάντα με όσα πάνε κι όσα έρθουν και οι δυο σας την ζωή και την ομορφιά της όλη!
Χρόνια πολλά πολλά πολλά και φωτεινά!
Πολύ χαρά μου έδωσε η γιορτή του, πάρα πολύ, χωρίς να ξέρω ακριβώς γιατί...

mrs Smith είπε...

παιδίσκη ερωμένη μου
Καλώς ήρθες. Ευχαριστώ για την ευχή. Όνειρα ναι που να γεννούν όνειρα και πραγματικότητες όμορφες.


βασιλική ν. μου
Δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο στις ευχές της καρδιάς.
Σε ευχαριστώ πολύ. Σε ευχαριστώ και για ότι κρύβεται πίσω από τις λέξεις...
Να είσαι καλά, πολύ καλά, ακούς?

Unknown είπε...

Να χαίρεσαι το αγγελούδι σου νάσαι πάντα κοντά του να το φυλάς και να μη ναυαγήσεις ποτέ ούτε στη θάλασσά σου. Χρόνια του πολλά με αγάπη και ευτυχία και οι λύπες του μικρές που θα τις διώχνει η αγάπη σου.

helorus είπε...

Από τα πιο υπέροχα λόγια που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό. Με άγγιξες πραγματικά. Να είσαι καλά κι εσύ και κυρίως το γλυκό σου αγοράκι.

mrs Smith είπε...

elli μου
Σε ευχαριστώ πολύ. Σκέφτομαι όμως ότι κανένα δεν μπορείς να προστατέψεις από τις λύπες, ούτε από τα λάθη. Ίσα-ϊσα που είναι καλό που θα υπάρξουν για να μπορούμε να τα διαχειριστούμε και να πηγαίνουμε μπροστά.
Αν έχω κάποιο ρόλο σε αυτό, ίσως να απαλύνω λίγο τη θλίψη. Ίσως ούτε κι' αυτό, παρά μόνο μια αγκαλιά. Δεν ξέρω...

helorus μου
Χίλια ευχαριστώ.
Είναι πολύ όμορφο και ιδιόρρυθμο, περίεργο, το συναίσθημα να μπορείς ταυτόχρονα να είσαι παιδί και ενήλικας.

Και τελικά έχω βάσιμες υποψίες ότι αυτά "μεγαλώνουν" εμάς, παρά εμείς εκείνα...

Ανώνυμος είπε...

Πόσο τρυφερό...
Πόσ όμορφο...
Να είναι πάντα γερός καλότυχος και ευτυχισμένος.

mrs Smith είπε...

padrazo μου
Καλώς ήρθες με τις ευχές σου.
Τι άλλο παρά τρυφεράδα και ομορφιά απορρέει από ένα παιδί...
Έτσι γεννιόμαστε, τρυφεροί και όμορφοι. Να καταλήγαμε και έτσι...
Σε ευχαριστώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος που αγαπούσα πολύ, μου το είχε στείλει...
Είναι πανέμορφο, γεμάτο εικόνες και συναισθήματα..Καθε φορά που το διαβάζω ενας κόμπος με πνίγει και τα μάτια μου γεμίζουν δάκρυα..
Ευχομαι τα καλύτερα για το αγγελούδι σου, και ελπίζω να είσαι πάντα διπλα του..
Ο δικός μου "φύλακας", μάλλον δεν υπήρξε ποτε...

mrs Smith είπε...

Ευχαριστώ ανώνυμε...
αλλά αφού χρησιμοποιείς το "μάλλον" δεν έχεις σιγουριά.
Οπότε εγώ θα ρωτήσω...
και πού το ξέρεις ότι δεν υπήρξε ποτέ ή ότι δεν υπάρχει...

Υ.Γ. Η πρώτη σου πρόταση γεννά ερωτηματικά...

Ανώνυμος είπε...

Όταν αγαπάς κάποιον τόσο πολυ,όταν τις νύχτες θέλεις να στέκεις πάνω απο το κρεβάτι του, μόνο για να τον βλέπεις να κοιμάται,και να φυλας τον ύπνο του, δεν τον αφήνεις έρμαιο των καταστάσεων, (ειδικά όταν εσύ ο ίδιος τις δημιούργησες..)
Παλεύεις για αυτον.Τον προστατεύεις απο τους πραγματικούς εχθρους..
Όταν δεν το κάνεις, τότε τι;;;

Ήταν πολύ παραμυθένια όμορφο για να ήταν αληθινο...Ακόμα είμαι στο στάδιο κατα το οποίο προσπαθω να πεισω τον εαυτο μου για αυτο...Όταν τα καταφέρω, τοτε θα χαθεί και αυτό το μικρο "μάλλον" που κρατάει το παραμύθι ζωντανο..

Να τον αγαπας και να τον προσέχεις..

Υ.Γ. Ερωτηματικά;;;

Ανώνυμος είπε...

welcome back

Ανώνυμος είπε...

welcome back