Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2007

Wo Bist Du



Και αφού ξεκίνησα έτσι, ας κλείσει έτσι η εβδομάδα.

Και ναι αγαπώ τα κόμικς. Εμφανές δεν είναι?




Σε αγαπάω
Δεν σε αγαπάω
Δεν σε αγαπάω πια
Δεν σε αγαπάω περισσότερο ή λιγότερο απ’ όσο εσύ
Απ’ όσο εσύ με αγάπησες
Απ’ όσο εσύ ακόμη μ’ αγαπάς

Refren (δις)
Τα όμορφα κορίτσια δεν είναι όμορφα
Τα ζεστά χέρια είναι τόσο κρύα
Όλα τα ρολόγια μένουν σταματημένα
Το γέλιο δεν είναι πιά υγιές και σύντομα…

Σε ψάχνω πίσω από το φως
Που είσαι, Που είσαι,
Τόσο μόνος δεν θέλω να είμαι
Που είσαι ? Που είσαι ?

Αποκοιμιέμαι με ένα μαχαίρι.
Που είσαι? Που είσαι?

Υ.Γ. Η μετάφραση των στίχων έγινε από φίλη.

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Σε κείμενο 86 Λέξεων με 364 χαρακτήρες έχουμε τα εξής:
1 λέξη στις διαφορετικές «φάσεις» της: Χρησιμοποιείται 7 φορές με 41 χαρακτήρες.

Αγαπάω,
αγαπάω,
αγαπάω
αγαπάω
αγάπησες
αγαπάς.

29 λέξεις με 96 χαρακτήρες που χρησιμοποιούν ίδιες απολύτως εκφράσεις.

Που είσαι,
Που είσαι,
Που είσαι ?
Που είσαι ?
Που είσαι?
Που είσαι?

Δεν σε
Δεν σε
Δεν σε

Απ’ όσο εσύ
Απ’ όσο εσύ
Απ’ όσο εσύ

Είναι και άλλα, αλλά μου φαίνεται ότι στο τέλος το μαχαίρι θα το στρέψω στον εαυτό μου όταν θα λέω τη μοναδική λέξη «ουγκ»

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εδώ είμαι!
Είδα τους γλάρους και ήρθα...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

φίδην μίγδην
Δεν υπάρχει φίρδην-μίγδην μεταφυτεύτηκαν οι γλάροι.
Το πόστ είναι προ- αντικειμενικό
δεν εξετάζει τα αιτιακά δεδόμενα. ΄Εχει εγκατασταθεί επί της ονειρικής γαλέρας μου.
΄Εχω έλλειψη της ομιλουμένης.
Ζήτω οι γλάροι και οι γλαρένιες αγκαλιές.
Ο γιατρός μου μελετά το σύνδρομο.

mrs Smith είπε...

* elli
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να χαρείς, βιώσεις, συγκινηθείς, ακούσεις ένα μουσικό κομμάτι. Ταξίδια της ψυχής είναι.

* φυρδιν-μιγδην
:))))