Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

After...








.... περί Ανοίξεως και άλλων δαιμονίων ....

8 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Κάτι τέτοια ζούμε και στη ζωή εδώ

Mrs Smith.

betty είπε...

Να ήξερα τι σε έκανε τόσο νευρική για τέτοιες αναρτήσεις...πάντως εγώ πολύ διασκέδασα μ'αυτές!!
Αλλά πρέπει να είναι κάτι πολύ σοβαρό αυτό που σε νευρίασε...;;;;
τέλος πάντων, περίεργη δεν ήμουν ούτε θα γίνω...πολύ καλό βράδυ!
(φυσικά και δεν χρειάζεσαι θεραπευτή!) :) Μήπως φταίει η "τρελλή" Αποκριά!! Εμ, το είπα, πετάξτε τις μάσκες...κανείς δεν ακούει...

Utopia είπε...

Καλημέρα!Έφερα...καφεδάκι!Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω,αλλά η άνοιξη αργεί ακόμα!Λένε ότι θα χιονίσει πάλι μέσα Μαρτίου και θα αποκλειστούμε ξανά!Προς το παρόν,ας χαρούμε τις Απόκριες-αν και μερικές φορές νιώθω ότι διαρκούν δώδεκα μήνες το χρόνο,χειμώνα καλοκαίρι...Και όποιος αντέξει!
Καλώς σε βρήκα,αγαπητή!

ερμία είπε...

παιδί του σημεροαύριό μας ο δαιμονάκος..στο τέλος καταλήγει και ..συμπαθητικός..

mrs Smith είπε...

vassia
Ζωή εδώ, ζωή εκεί...μου θυμίζει εκέινο το παιχνίδι...μα που είναι η ζωή?
Κάτι τέτοια ζούμε...για γέλια άραγε ή για κλάματα?
Θεραπευτικό όμως το γέλιο, το λένε και οι ψυχοτέτοιοι.
Να γελάμε vassia μου !!!
Γελοίοι να μη γινόμαστε, βέβαια..:)))

Έ! και το χιούμορ του Αρκά...πολύ το αγαπάω :)))


betty
Νά ήξερα και εγώ...τι καλά που θα ήταν...
Γιατί το να λέω.."όλα" έ δεν λέει από μόνο του και τίποτα :)
Να με παράσερνε η τρελλή αποκριά, η άνοιξη ...που δεν λέει να έρθει, ένα κύμα, ένα κάτι.
Γιατί μέσα μας ζούνε και οι εποχές...τι νόμιζες?
Όλα μέσα μας είναι...

Εγώ σε ακούω betty, να τις πετάξω θέλω...αλλά έχουν κολλήσει επάνω μου σαν δεύτερο δέρμα, τόσο που δεν με αναγνωρίζω πια. Και η λυση δεν είναι να σπάσω τον καθρέφτη.
Οι άνθρωποι είναι οι καθρέφτες μας , όχι αυτό το γυαλάκι...

Να ντυθούμε αυτές τις απόκριες.
Να ντυθούμε...μήπως και ξεντυθούμε :)

Υ.Γ. και είναι καλή η περιέργεια, πιέζει για απαντήσεις :)



utopia καλώς ήρθες !
Που το ήξερες ότι είμαι λάτρης του καφέ?
Όπως έλεγα και στη betty, οι εποχές δεν είναι ημερολογιακές αλλά εσωτερικές. Έτσι για το μόνο που μπορεί να στεναχωριέμαι είναι ότι φέτος δεν αισθάνθηκα την Άνοιξη τον Φεβρουάριο...όπως το συνήθιζα.
Ας χιονίσει, ας αποκλειστούμε, ας ξαναφτιάξουμε χιονάνθρωπο. Απόκριες κι΄όλας....
Όλο το χρόνο λές?
Συμφωνώ και επαυξάνω :))))


ερμία
Χρειάζονται και οι δαίμονες, έτσι για να αναγνωρίζουμε τους αγγέλους.
Πανάρχαιο το παιχνίδι του φωτός με το σκοτάδι. Μάχη το λένε άλλοι. Ισορροπία το λέω εγώ. Δύσκολη. Πολύ δύσκολη η άτιμη.
Λές...εάν αγαπήσουμε τους δαίμονες μας, να μας αγαπήσουν οι άγγελοί μας?

Βάσσια είπε...

Προσωπικά τον λατρεύω.
Μς ιδιαίτερη προτίμηση στον κόκκορα!!!!
Καλή εβδομάδα.
:-)

mrs Smith είπε...

vassia μου λυτρωτικό το χιούμορ του. Και εγώ τον λατρεύω. Έχεις δει το "Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ" ;
Και μόνο ο τίτλος, με κάνει να ξεκαρδίζομαι στα γέλια :)))))

Υ.Γ. Τρέχω αυτές τις ημέρες...σε διαβάζω όμως :)

betty είπε...

Συμφωνώ με όσα γράφεις αλλά έχω να πω...να μην αγαπήσουμε τους δαίμονές μας, αλλά να τους ευχαριστήσουμε εγκάρδια γιατί μας βοηθούν τα μέγιστα να γίνουμε καλύτεροι...αυτή είναι η "δική μου" αλήθεια. Φιλιά και κουράγιο στα τρεχάματα(να είναι για καλό ,ε;!)