Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

Full Moon



Πανσέληνος απόψε.
Τραγούδια λοιπόν, για αυτή την νύχτα.
Τι άλλο....?



Luna Tu - Miguel Marengo


Hijo de la luna - Μontserrat Caballe


Blue Moon - Billie Holliday

Fly me to the moon - Frank Sinatra


Ένα γύρω το φεγγάρι - Γιάννης Χαρούλης "Χειμωνανθός"


Μοίρα μου έγινες - Αντριάνα Μπάμπαλη


Ήτανε μια φορά - Νίκος Ξυλούρης


Ο Άμπλετ της Σελήνης - Χρήστος Θηβαίος


Θα πιώ απόψε το φεγγάρι - Γιάννης Πουλόπουλος


Αστέρι μου Φεγγάρι μου - Πέτρος Γαϊτάνος

ε..δεν βρήκα την Μελίνα... :(



Full moon....


και ένα "επί το λαϊκότερον"...
Φεγγάρι μου χλωμό - Πασχάλης Τερζής




13 σχόλια:

betty είπε...

M'αρέσει η φωτό πολύ πολύ. Κι από τραγούδια θα πάρω δίχως δισταγμό το "fly me to the moon"...ευχαριστώ κι έλεγα πώς θα γίνει να το ακούσω!

Βάσσια είπε...

Καλησπέρα... Πανσέληνος λοιπόν υπό τον ήχο της Καμπαγιέ και της Χολιντέι.
:-)

mrs Smith είπε...

Πάρε ότι θέλεις betty :)
Χαρά μου !
Συννεφιά είχε τελικά εχθές. Όταν το είδα ήταν θαμπό, σαν να είχε ομίχλη γύρω του.
Είναι όμορφο το άτιμο και μας παιδεύει ποικιλοτρόπως !!!


vassia ξεκίνησα να βάλω μόνο το της Καμπαγιέ, αλλά μετά ταξίδεψα πολύ μέσα σε ήχους και προέκυψε αυτό που είδες.
Ήθελα και άλλους ήχους, πιό ροκ, αλλά δεν βρήκα.
Είναι υπέροχος ο κόσμος της μουσικής. Σαν να εκσφενδονίζεσαι στο άπειρο...
Υπάρχει και ένα άλλο τραγούδι, πολύ αγαπητό μου. Το Luna Rosa.
Kάποτε...κάποιος θα το ανεβάσει και θα το βρώ :)

Βασιλική Ν. είπε...

Κυρία μου, σας έχω μία πρόσκληση, περάστε παρακαλώ από το σπίτι μας να την παραλάβετε...

Τα τραγούδια θα τα ακούσω ΟΛΑ και μετά θα γράψω!

Mr.Di είπε...

εεε όχι και Πέτρος Γαϊτάνος το "αστέρι μου φεγγάρι μου"!!!
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ κι ελπίζω να μην υπάρχει άλλη ζωη γιατί θα σε περιμένει με όλα τα τραγουδιστά ρο που του έλειψαν να σε βασανίζει για το ατόπημα

diva είπε...

Η Μελίνα σας, αγαπητή κυρία:-)

mrs Smith είπε...

βασιλική μου η πρόσκληση δεκτή και θα υλοποιηθεί άμεσα.
Με τα τραγούδια...κάνε ότι θέλεις :)

Φιλιάαα

mrs Smith είπε...

mr.di εισήλθατε φλεγόμενος :)
Στο youtube να τα πείτε. Εγώ μαζί σας είμαι...
Και να υπάρχει άλλη ζωή, για να με βασανίζει. Τέτοια βάσανα, γιατί να μη τα θέλω? :)

mrs Smith είπε...

diva...υποκλίνομαι... στην χειρονομία σας :)

Roadartist είπε...

Καλησπέρα...
Απο όλα τα τραγούδια που επέλεξες μου αρέσουν πιο πολύ τα: Fly me to the moon - Frank Sinatra, Ήτανε μια φορά - Νίκος Ξυλούρης, Ο Άμπλετ της Σελήνης - Χρήστος Θηβαίος..
:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Φεγγαρένιες" επιλογές...
ΜΙΑ και ΜΙΑ!!!
Θα σου ρίξω και μια ζεϊμπεκιά...

"Το φεγγάρι πανωθέ μου
ασημένιο τάληρο
και με το...με το κορίτσι θέ μου
πάμε γα το Φάληρο...."
(Βοσκόπουλος)
;-)))
Καλή σου και φωτεινή και τραγουδιάρικη ημέρα!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

mrs Smith είπε...

roadartist χαίρομαι που κάποιες νότες σε άγγιξαν :)

mrs Smith είπε...

γλαρένια μου, που το θυμήθηκες !!! :) ωραία ζεϊμπεκιά! Πράγματι.
Άντε, να το χορέψουμε μαζί μια νύχτα :)

Φιλιααααααά