Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Για μια αγάπη



6 χρόνια.
72 μήνες
2160 ημέρες
Ζωής μαζί σου. Γέλια, κλάματα, παιχνίδια μαζί σου. Μάθηση μαζί σου.

Θυμάμαι όταν σε πρωτοείδα. Που χωρούσες όλος εσύ μέσα μου ?
Ψηλοί και οι δύο, 55 εκατοστά γεννήθηκες.

Ένα μακρύ πλασματάκι που δήλωσες τον ερχομό σου με το πρώτο κλάμα. Όταν με πρωτοκοίταξες με τα τότε μαύρα σου μάτια, ήξερα ότι θα είμαι δική σου για πάντα.


Ναι, εδώ χωρά το πάντα. Στέκεται στέρεα και στα δυό του πόδια.

Η ψυχή μου αγκάλιασε την ύπαρξή σου, όπως ποτέ δεν αγκάλιασε τίποτα.
10,20 ήταν πρωϊ. Σαν σήμερα. 13 του Νοέμβρη.
Είχε χειμώνα τότε θυμάμαι. Ηλιόλουστο. Αυτός ο ήλιος τρύπωσε μέσα μου και όλα μετακινήθηκαν ως προς το κέντρο βάρους. Με άλλαξες με ένα τρόπο που δεν περίμενα. Από εκεί και πέρα υπήρχε το πριν και το μετά. Σε όλα.

Στέκομαι δίπλα σου , μετέωρη μέσα μου ως προς τους τρόπους και τα λόγια, άλλοτε παιδί, άλλοτε έφηβος, άλλοτε ενήλικας, άλλοτε γριά.

Για να μεγαλώσω έναν άντρα – άνθρωπο.
Δεν το ξέρεις, αλλά είναι τρομερά δύσκολο για μια γυναίκα, να μεγαλώνει έναν άντρα – άνθρωπο.
Ή καλύτερα, έναν άνθρωπο – άντρα.
Βλέπεις , για εμένα και οι άντρες και οι γυναίκες είναι απλώς, πολυπλόκως, άνθρωποι.
Ίδια ουσία. Από την ίδια πλευρά κοιτάμε τις όχθες της ζωής. Στον ίδιο πλανήτη ζούμε. Το ίδιο αίμα ρέει μέσα μας. Διαφορές ναι, υπάρχουν και αυτές. Όχι για να διαφέρουμε όμως , μα για να συμπληρωνόμαστε.





Σε μια κοινωνία που βαυκαλίζεται και ικανοποιεί τον ναρκισσισμό της κάτω από την ταμπελίτσα του υποτιθέμενου πολιτισμού, περισσότερα χαμένα έχουμε στις ημέρες αυτές παρά κερδισμένα.

Μα εγώ, θέλω να σου μάθω τα όμορφα .

Να σου μάθω την αγάπη, την αλήθεια, τον αλτρουισμό, την δύναμη της συγνώμης, την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια, τον σεβασμό, την υγεία στις σχέσεις, την αξία της διαφορετικότητας, τους ανοιχτούς ορίζοντες.

Να μη ζητάς την «μασημένη» τροφή.
Να βλέπεις πίσω από το προφανές.
Να μην ικανοποιείσαι με τα εύκολα.
Να ψάχνεις για τις σωστές ερωτήσεις.
Να σου μάθω να μη φοβάσαι.
Να μη φοβάσαι το λάθος, ούτε και τον πόνο, ούτε και το ρίσκο.
Να αγαπάς τον εαυτό σου γιατί έτσι μόνο θα γίνει όμορφος.
Να έχεις το θάρρος της γνώμης σου.
Να στέκεσαι στέρεα στα δυό σου πόδια και να μη λυγάς.
Να μιλάς για τα συναισθήματά σου και να μη τα κρύβεις.
Να μη φοβάσαι, γιατί όλα τα μπορείς.
Να μην υπάρχει «Δεν» στην ζωή σου.
Να κοιτάς μπροστά.
Να κοιτάς ψηλά.
Να αγαπάς.
Να μην σε γεμίσω με ενοχές. Ούτε με λάθος ψυχικά αντανακλαστικά.
Και όταν έρθει η ώρα, να σε σφήσω να πετάξεις ελεύθερος...




Είναι τελικά εγωϊστικό αυτό το «Να σου μάθω». Προϋποθέτει, ότι εγώ τα γνωρίζω όλα αυτά.
Τα γνωρίζω άραγε? Στέκομαι στο ύψος που πρέπει ? Όχι στο 1,72 το δικό μου. Αλλά στο δικό σου , της ψυχής σου το ύψος.


Κράτα μου το χέρι. Εσύ τελικά θα μου μάθεις , εσύ τελικά μου μαθαίνεις να ξανανοίγω τα μάτια μου πιο καθαρά στην ζωή.
Σε ευχαριστώ γι’ αυτό !
Σε ευχαριστώ που ήρθες στην ζωή μου πριν από 6 χρόνια για να την αλλάξεις...


22 σχόλια:

Spy είπε...

Tι άλλο μπορεί κανείς να σας γράψει; Τα είπατε όλα...

Σας εύχομαι, να μάθετε όσα πιο πολλά μπορείτε από αυτόν, και να του μάθετε όσα πιο πολλά γνωρίζετε.

Να τον βλέπετε να γίνεται κάθε μέρα και πιο ευτυχισμένος, και να προσπαθείτε να προσθέτετε τα λιθαράκια σας στην ευτυχία του αυτή.

Σας εύχομαι να αντέξετε να του χαρίσετε την ελευθερία του, όταν θα την έχει κερδίσει, και να μην του την στερήσετε μετά ποτέ...

(σκληρές μπορεί να ακούγονται οι ευχές αυτές, αλλά είναι μέσα σπό την καρδιά...)

mrs Smith είπε...

Kαθόλου σκληρές spy μου!
Θα τις κρατήσω τις ευχές σου γιατί είναι πολύτιμες.
Κι' όταν ξεχνιέμαι θα ξαναγυρνώ εδώ να τις διαβάζω.
Αυτή η τελευταία θα με δυσκολέψει λίγο αλλά θα βρώ τον τρόπο μέσα μου να τη σεβαστώ.
Ότι είναι από την καρδιά είναι πάντα πολύτιμο !!!!

Να είσαι καλά και καλή ημέρα να έχεις :))))))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τελείωσα την ...ανάγνωση "εξαντλημένη" από τη συγκίνηση.

Mrs μου,
από ΜΑΝΑ με τόσο ΟΜΟΡΦΗ περιεχόμενο ψυχής, είναι ποτέ δυνατόν να μη γίνει ΟΜΟΡΦΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΑΝΔΡΑΣ;

ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αυτό περί της ελευθερίας του που αναφέρει ο Spy, είναι πολύ σημαντικό.

Προσωπικά το αντέχω να τις "μοιράζω" απλόχερα...ίσως γιατί τους έχω πολλούς τους "γλάρους" μου.

Πρόσεξε mrs μου, στην περίπτωση που τον έχεις ένα και μοναχογιό, μην υποπέσεις σε σφάλματα. ΄Οτ,ι έχεις να του δώσεις μέχρι μια κάποια ηλικία είναι:

"...η ζωή δεν πηγαίνει προς τα πίσω και δεν σταματά στο χθες.
Εσείς είστε τα τόξα απ' όπου τα παιδιά σας, σα ζωντανά βέλη θα τιναχτούν μπροστά. Ο τοξότης βλέπει το σημάδι πάνω στο μονοπάτι του απείρου και σας λυγίζει με τη δύναμή του, ώστε τα βέλη του να τιναχτούν γοργά και μακρυά.Το λύγισμά σας στο χέρι του τοξότη, ας είναι για σας χαρά.
Γιατί όπως αυτός αγαπά τα βέλη που πετούν, έτσι αγαπά και τα τόξα που είναι σταθερά....."


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Να σου ζήσει και να τον χαίρεσαι!
Θα σου μάθει και θα του μάθεις...:)

Καλημέρα

mrs Smith είπε...

γλαρένια μου γλυκειά ξέρεις εσύ !!!
Τα παιδιά έχουν τα δικά τους φίλτρα. Ποτέ δεν ξέρεις τι κρατούν και τι πετούν.
Και εμείς παιδιά υπήρξαμε.
Μια συγκλονιστική στιγμή στη ζωή μου υπήρξε, όταν κατάλαβα πόσο λάθος είχα φιλτράρει κάποια πράγματα. Να που όμως όλα έχουν τον μελλοντικό αντικατοπτρισμό τους.
Το να φοβάμαι μη κάνω λάθος, θα με οδηγήσει ακριβώς στο να το κάνω.
Έτσι θα κάνω αυτό.
Θα κρατήσω όλη την ανάρτηση σου του Χαλίλ Γκιπράν (δεν ξέρεις πόσο σε ευχαριστώ γι' αυτό το δώρο !!!) και θα την επισκέπτομαι συχνά :)))
Πολύ εσωτερικός!
Και δεν έχω ούτε ένα βιβλίο του...κάτι που θα το διορθώσω ταχύτατα :))))

Φιλιά πολλά σ' όλο το γλαροπουλέικο :)))))

mrs Smith είπε...

κωνσταντίνε μου, μάθηση είναι η πορεία μας, είτε έτσι , είτε αλλοιώς...
Εσύ, το γνωρίζεις καλά εξ' άλλου αυτό !
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ :))))

Maria Tzirita είπε...

Να τον χαίρεσαι τον λεβέντη σου κυρία Σμιθ, να τον δεις όπως ΑΥΤΟΣ επιθυμεί! Χάρηκα για τη γνωριμία, καλώς σε βρήκα!

Ανώνυμος είπε...

;)
Τι να πω, γονιός απ' όσο ξέρω δεν είμαι, πάντα στέκομαι αμήχανα απέναντι σε τέτοια αισθήματα..
Καλό χειμώνα :)

takis είπε...

Α βρε χαζομαμά...

"..Και όταν έρθει η ώρα, να σε αφήσω να πετάξεις ελεύθερος..."

Αν νομίζεις οτι θα είσαι εσύ που θα τον αφήσεις να πετάξει ελεύθερος!.....

Τα παιδιά θα έλεγα είναι ικανά να μεγαλώνουν μόνα τους...

Θα πρόσθετα οτι το μόνο ίσως που θέλουν απο εμάς είναι η γνώση/αίσθηση οτι είμαστε διακριτικά κοντά τους.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

@ mrs Smith

"Κάνετε ότι πρέπει να κάνετε
και θα γίνει ότι είναι να γίνει."
Εύχομαι να γίνει το καλύτερο::)

Να τον χαίρεστε, χρόνια του πολλά!

helorus είπε...

άλλου επιπέδου αγάπη αυτή
αξεπέραστη
απείρως πολύτιμη

τυχεροί όσοι το έχουν ζήσει
αληθινά τυχεροί

φιλιά

mrs Smith είπε...

Kαλώς ήρθες Μαρία:)
Συμφωνώ και επαυξάνω.
Όπως αυτός επιθυμεί!!! Όπου είναι η καρδιά μας εκεί πετυχαίνουμε τα μέγιστα. Ισορροπία να υπάρχει.
Καλώς βρεθήκαμε :)

mrs Smith είπε...

Καταλαβαίνω την αμηχανία σου sadmanivo. Βιωματικά είναι αυτά. Ευχαριστώ όμως για την παρουσία σου εδώ :))))

Καλό χειμώνα λοιπόν αφού το αποφάσισε επιτέλους η φύση και να είσαι καλά !!!!

mrs Smith είπε...

χα χα χα χα χα τάκη ε ναι είμαι :))))
Σαν δίκιο να έχεις. Εξ' άλλου βλέπεις το θέμα από την άλλη όχθη.
Γνωρίζεις αυτή την αίσθηση του άδειου δωματίου...
Πάντως είσαι ξεαγχωτικός (τι λέξη !!! χα χα χα ), καλό μου κάνει, γιατί ένα άγχος το έχω :)
Να είσαι καλά !!!

mrs Smith είπε...

Aυτό σπίθα "κολλάει" σε πολλές καταστάσεις. Ε! δεν γίνεται και διαφορετικά. Ευχαριστώ για τις ευχές :))))
Καλημέρα :)

mrs Smith είπε...

Καλημέρα herolus.
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
φιλιά και από εμένα :))))

faraona είπε...

Ανδρα δυνατο κι ομορφο ευχομαι να τον καμαρωσεις.Ναναι υγιης και καλοφωτισμενος.
Και νασαι παντα μα παντα χαρουμενη μαζι του οπως τη μερα της γεννησης του.

φιλια

Ra Ma είπε...

Να τον χαίρεσαι, να τον καμαρώνεις και πάντα με υγεία!
Τα όμορφά σου είναι και δικά μου όμορφα. Λάθη γίνονται καθώς τα μεγαλώνουμε, το καλό είναι πως μαθαίνουμε και εμείς από αυτά.

Καλό απόγευμα!!!

Βασιλική Ν. είπε...

Αγάπη μου γλυκιά, να σου ζήσει το παλικάρι σου, να είναι πάντα γερό στο σώμα και στην ψυχή και στο νου και να σου μαθαίενι, να σου μαθαίενι, να σου μαθαίνει!

betty είπε...

Να τον χαίρεσαι τον πολυαγαπημένο σου. Αυτό που μετράει είναι ο τρόπος της μαμάς. Κι αυτός έχει αγάπη ακόμη κι όταν λαθεύει ή παραφέρεται.
Το μόνο που θυμόμαστε από εκείνους που μας αγαπούν δε μπορεί παρά να είναι η αγάπη τους!
τα φιλιά μου :))

mrs Smith είπε...

faraona , radio marconi, βασιλική, και betty μου, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σας :))))

Θα με συχωρέσετε που δεν σας απαντώ ξεχωριστά στον καθένα σήμερα.
Ο Νοέμβρης όσο προχωρά, τόσο πιό πιεστικός γίνεται... Ουφ !!!

Να είσαστε όλοι καλά :)
Πολλά φιλιά από την καρδιά μου!