Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2008

Run



Θάθελα να μπορούσα

τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Για μια στιγμή
τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Για λίγο τόσο
τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Μάγισσα να είμαι
τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Να σε παγώσω
τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Να σταθείς ακίνητος
τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Να ησυχάσω από τη βουή του κόσμου
τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Να ακούσω μια άλλη φωνή
τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Που ψιθυρίζει μέσα μου
τρέξε, τρέξε, τρέξε, τρέξε
Χρόνε


Στρίβω ένα τσιγάρο.
Αργά...




Ακούω Time από Pink Floyd φυσικά.... http://www.youtube.com/watch?v=ntm1YfehK7U&feature=related


Και ένα remix από την ταινία Run Lola Run .... http://www.youtube.com/watch?v=NobcCK5bv5w&feature=related


Η εικόνα είναι της Kinuko Y. Craft http://www.kycraft.com/

6 σχόλια:

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Πινκ φλοιντ και:
Η τανία "Τρέξε Λόλα"!
Την ταινία την έχω δεί και είναι υπέροχη!

Αλλά και την ταινια των ΠΙΝΚΦΛΟΙΝΤ, γύρω στο 81-82, εκπληκτική.

:):)

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

τρέξε τρέξε τρέξε,μέχρι να λιώσουν οι σόλες σου,
γιατί κι αν μεγαλύτερα βήματα κάνουμε τώρα από τότε που παιδιά ήμασταν...
μια χελώνα μας προσπερνά την ώρα που μας βλέπει με συμπόνια.

Καλημέρα

mrs Smith είπε...

H μουσική, θείο δώρο σπίθα.
Δεν είναι τυχαίο που ο φωτοβόλος Απόλλωνας ήταν θεός και της μουσικής.
Αμφίδρομη η σχέση μας μαζί της.
Και ίσως είναι από τις λίγες που δεν έχουν τέλος :)

Το the wall το θεωρώ διαχρονικό να μην σου πω επίκαιρο...

Καλό μεσημέρι :)

mrs Smith είπε...

Ταύτιση πράγματι :))))) κωνσταντίνε
Έχε μου όμως λίγη εμπιστοσύνη...μπορεί να μεταμορφωθώ και σε χελώνα :)
Που ξέρεις?
:)
:)
:)

roadartist είπε...

Τάση φυγής..

Μου θύμισες το στίχο από το τραγούδι "να σε δω να τρέχεις!!"

..καλό βράδυ!

mrs Smith είπε...

roadartist μόνο ...καθημερινότητα, που μέ έχει κάνει "λάστιχο" !
Δεν είμαι υπέρ της φυγής, το φευγιό όμως το λατρεύω. Τα διαχωρίζω αυτά.
Δεν ξεφεύγεις. Μένεις και τα "τακτοποιείς".
Επειδή όμως έχω ταχυπαλμίες:))) από τότε που ανέβασα αυτό το ποστ, ανέβασα άλλο.
Φιλια και καλό μεσημέρι road :)))